Συμβουλές

Αντιηλιακή προστασία
Όσα πρέπει να γνωρίζουμε:
Τα αντιηλιακά προϊόντα που έρχονται στο προσκήνιο κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι απαραίτητα για την προστασία του δέρματος από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Η επιλογή τους ωστόσο δεν είναι πάντα ορθή μιας και δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που αδυνατούν να κατανοήσουν τις ετικέτες των αντίστοιχων προϊόντων και τους όρους εκείνους που εξηγούν την χρήση τους. Η απόφαση για την αγορά του αντηλιακού δεν θα πρέπει να λαμβάνεται αψήφιστα διότι πέρα από την εμφάνισή μας η χρήση του επηρεάζει και την υγεία μας, βάσει μελετών και επιστημονικών ελέγχων που προειδοποιούν για τους κινδύνους που ελλοχεύει η ηλιακή ακτινοβολία.
Δέκα τροφές που βελτιώνουν την εμφάνιση
ΡΙΓΑΝΗ:
Η ρίγανη αποτελεί σπουδαία πηγή βιταμίνης K και C, με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο του αλατιού, δίνοντας εξαιρετική γεύση στο φαγητό σας. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε την υπερβολική ποσότητα νατρίου στη διατροφή, η οποία προκαλεί με τη σειρά της κατακράτηση υγρών, διόγκωση των ιστών γύρω από το μάτι και σακούλες.
Τροφές για καθαρό δέρμα
Νερό. Αποτελεί την κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και ιδιαίτερα του δέρματος. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, με αποτέλεσμα να προλαμβάνει τις λεπτές γραμμές. Για καλή ενυδάτωση του οργανισμού, και κατ' επέκταση του δέρματος, είναι απαραίτητα 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα, σε συνδυασμό με μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε νερό.
Αντιγήρανση
Νικήστε τη γήρανση με τις κατάλληλες τροφές!
1. Δαμάσκηνο: Επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης
Το δαμάσκηνο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσιο σε κάλιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και βιταμίνες Α, B3, B6. Το κάλιο βοηθά στον έλεγχο της πίεσης του αίματος, η Β6 προστατεύει την καρδιά, η Βιταμίνη Α διατηρεί νεανικό δέρμα και ο σίδηρος μας δίνει ενέργεια.
Διατροφή για σύσφιξη του δέρματος
Τι ρόλο παίζει μια διατροφή για σύσφιξη στην επιδερμίδα
Τα γονίδια παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο που γερνάμε, αλλά οι συντελεστές του τρόπου ζωής όπως η διατροφή επηρεάζουν αρκετά. Εάν επιθυμείτε να αποφύγετε τις ρυτίδες ή να συσφίξετε μια ήδη ρυτιδιασμένη επιδερμίδα, κάντε υγιεινές διατροφικές αλλαγές οι οποίες θα περιλαμβάνουν την προσθήκη ορισμένων τροφίμων και ποτών και αναψυκτικών, και την αποφυγή αυτών που προωθούν την γήρανση.